kedimiyavdedi Herkese selam. Geçenlerde post açmıştım beta değerim iyi yükselmedi diye. 396 olan beta 2 gün sonra 111 e düşmüş. Kimyasal gebelik oluyor değil mi ? Korkum şu ki acaba dış gebelik vb bi durum olabilir mi ?
momBg kedimiyavdedi canım lekelenme yaşadın mı kimyasal olduğunu nasıl anladım benim regl 2 gün gecikti normal de günümde olurdum şuan ara ara çok açık renkte lekelenme yaşıyorum denin nasıl oldu kan vermeye gideceğim ama yarını bekleyeyim diyorum
Celiktaskaya Sağlıkçıyım ve umut edelimki kimyasal olsun dış gebelikten iyidir gebelik normal değil canım
kedimiyavdedi Celiktaskaya evet kimyasal gebeliğe razıyım. Dış gebelik olmasından çok korkuyorum. Lekelenmelerim var ama ağrım vs yok.
momysss Celiktaskaya merhaba benimde betam düşüktü şu an tam 5 hafta kanamam başladı kimyasal mıdır buda
kedimiyavdedi Celiktaskaya kan değerimin sıfırlanması gerekiyor sanırım dış gebelik değil diyebilmemiz için. Peki sonuçta adet görecek miyim acaba ?
Celiktaskaya kedimiyavdedi aksine dış gebelikte tam sıfırlanmaz kimyasalda da değerin düşünce ilk az kanama sonra gün içinde adet olman gerekiyor
kedimiyavdedi Celiktaskaya dün bi kanamam oldu ama yoğun değil bi pedi bile doldurmaz. Sonrasında lekelenmeler devam ediyor adet oldum diyemem
Celiktaskaya kedimiyavdedi inşallah sen moralini yüksek tut benim ilki kimyasal oldu evet ilk gün burukluk oldu ama 3 ay sonra yine hamile kaldım zaten sağlıksız bebek demek kimyasal bu yüzden bunu vücudun algılaması bi yandanda iyi bir şey bence rabbim sana sağlıklı bi bebek verir umarım ileride🌸💕
Varligibirdertyokluguyara Benim dış gebelik olmuştu . İki yıl geçti üstünden tam hatırlamıyorum ama dış gebelikte beta hCG bir yükselip bir düşüyordu ama kimyasalsa tamamen sıfırlanır dış gebelik de düşmedi yani en son 1000 e çıktı kürtaj oldum
kedimiyavdedi Varligibirdertyokluguyara anladım. O zaman benim ki yüksek ihtimal kimyasal çünkü ikidir düşüyor. Yarın bi doktorlara görüşelim bakalım ne diyecek.çok teşekkür ederim 🙏🌹
kedimiyavdedi momysss beta değerinde düşüş var mı? Varsa kimyasal gebelikten şüphelenebilirsin. Birde kanama yazmışsın canım leke değil kanama demi ?
kedimiyavdedi momBg selam canım kimyasal olduğunu beta değerinde yavaş ilerleme vardı sonradan da düşüşe geçti ordan anladım. Benim de lekelerim vardı sonra kanamaya döndü. Şimdi betanın tamamen düşmesini bekliyoruz