Zehmom benim 28.hafta itibari ile sürekli karnımda sertleşme yani kasılma oluyordu. Nst de sancı olarak çıktı düzenli olarak gittiğim doktorum beni bu konuda çok tedirgin etti ve o hafta itibariyle hep erken doğum yapıcam psikolojisine girmiştim. Ve o doktor bana ısrarla magnezyum falan önermedi ben bunu başkasından duyup hemen aldım. Magnezyumun ismi “Magnimore plus “ günde iki kez kullanıyordum aşırı etkili bir magnezyum bence. 40. Haftam da doğum yaptım çektiğim stres sıkıntı yanıma zarar olarak kaldı maalesef. Kasılmalar ve sertleşmeler olabiliyor, bunun önlenmesi için madem suyu ve magnezyum kullanırsan önüne geçebilirsin. Tabii bu bende böyle oldu diye sende de öyle olacak diye bir şey yok yine de dikkatli olup doktor kontrollerini olmalısın. Umarım zamanında sağlıkla kavuşursun bebeğine.