arbukerva merhaba, magnezyum tamamen kesmedi yine kasılmalarım oluyordu ama eskiye göre bir tık daha azalmıştı ve erken doğumu önledi bence. Ben şanslıydım erken doğum yapmadım çok şükür inşallah sizde sorun yaşamadan hayırlı zamanda kavurşunuz bebeğinize. Bu arada nst her kasılmayı sancı olarak sayıyor benim Doğumdan aylar öncesinde sancılarımın 80 i 100 ü bulduğu oldu yalancı sancıydı yani ve ben aylar sonra doğum yaptım