Sedahoca benim ki 3500 muş daha yolum var bana doktorum şey dedi sadece sancın gelmeden çatına bakmıcam zaten uzun boylu insanlarda sıkıntı olmuyor dedi(1.75 boyum) ve kafası 98 i geçmesin senin bebiş 94 dedi daha 4 cmi var geçerse sezeryan dedi istediğin kadar açılman olsun çayın uygun olsun genede çıkartamazsın riskli dedi