Sedahoca Ahududu yaprağı çayı yaptım uzandım heryerim ağrıyor uyku desen var ama uyuyamıyorum .Stres korku merak karmaşık duygular içindeyim .Ne Zaman gelecek nasıl olacak düşüncesi beni bitiriyor peki ya sizi 🙄🌼
Esrammm22 Sedahoca ben de çok düşünüyorum nasıl olcak etcek diye. Stresten sivilce çıktı bi de ona sinirleniyorum o eksikti bi😂
Minikdunyam Sedahoca ben Pazartesi gideceğim artık o zaman tamam dersem sezeryan olacağım hayırlısı olsun inşallah sen sancıyı mı bekliyorsun doktorun herhangi bişey dedi mi
Sedahoca Buseamaikizlerburcu takmamak elde değil ki millet durmadan arayıp doğurdun mu diyor Ya da ben arasam ay doğurduk sandık diyor🙄
Sedahoca Minikdunyam sancı bekliyoruz gelişim tamam istese doğar dedi ama istemiyor prenses memnun 🤦🏼♀️🌼
Buseamaikizlerburcu Sedahoca yada aradgnda acmamis olursan napiyo bu doguruyomu diye 😅😅kiz iste bukadar seye ragmen takmazsan sabaha dogurun😂
Ozge11 Sedahoca kız benim eşim bile makara yapar oldu işten geliyor kapıyı açıyorum sen hala doğurmadın mı diyor 😁😁
Merve71 Sedahoca 38+4 hala gelen giden yok.beklemedeyiz hanimefendi ne zaman gelirse.kocam kadar uyusam yeter gece 3 4 olmadan uyuyamıyorum 🙄🙄
Sedahoca Merve71 kocan kadar uyuman için iki senen var 😓 iyi tarafından bak bizde aynı şeyi yasıyoruz kader kurbanları 😬
worin 38+0 oldu hala tık yok, ara ara karın ağrım oluyor ama yalancı sancı heralde.. 3-4 gündür karnım çok sert bir de 😬
Sedahoca worin stres yaptıkça gelmiyor bu çocuklar akışına da bırakamıyoruz uygulama bile bebeğin doğdu yazıyor bebek her an gelebilir diyor ama olmuyor olmuyor 🙄
Fatmanaz worin worin biz seninle aynıyız dün kontrole gittim çatı muayenesi yaptı yumuşamış dedi Salı günü gel doğurtayım seni
ayaniz 38+2yim.. ama anlıyamadıgım bisey var normalde 2 haftamız yok mu bizim😂 biraz aceleciyiz sanki🤭 bazen duyuyorum 37,38lerde doguranları bir umut doluyo icim sonra 40ları görünce 2 hafta kim beklicek diyorum😂
worin ayaniz normal doğumların 80% 38-40. hafta arası oluyormuş:) yani illa 40. hafta doğacak birşey yok bu saatden sonra gelse de zamanında gelmiş oluyor☺️
Sedahoca ayaniz benle ayni zaman hamile kalan herkes doğurdu 🙄bir aylık oldu bile bebekleri içerde durdukça belki onun için iyi ama anne için korkular büyüyor
SeymaYlmz doğuramayanlar olaraktan merhaba kızlar hiçbir belirtim yok sancı filan da çıkmadı nst de çatı muayenesi yapacağım dedi haftaya doktorum bakalım ne olacak 🤷🏻♀️
Sedahoca SeymaYlmz çatıya çıktım ben 1 cm açıklık dedi Sonra kapandı herhalde açılması gereken şey 🤦🏼♀️😂
Aryam2019 Kızlar bende doğurmadan geldim bugün haftaya nts takılacak çatı muanesi oldum ama bebek kanala İnmemiş daha
Sibelsncar Sedahoca bende gelsin diye neler yaptım agrım vardı acile geldim yatış yaptılar korktum açılma yok nst normal yatırdı anlamadım gelen giden de yok neden acaba
Elaylama Sedahoca 38+5 her şey aynı 🙄🙄 doğurdun mu, ne zaman doğurcan, doğur artık. insanları aramaya korkar oldum doğurdum sanıyorlar diye.