Demet34 Dderryaa yavaş yavaş bebek büyüyoya canım ondandır bence iç karnın çok yoksa direk dıştan büyüyodur
Lenax Bende 5 ay kadar önce 200 liraya almıştım 9 aya geldim hala kullanıyorum u şeklinde büyük ve evet yatakta yer kaplıyor ama ben rahat ettim sadece kılıfını beğenmeyip kendim ek kılıf diktirmiştim
Demet34 deletedmom734 200tl bi yastık için çok fazla açıkçası asla vermem bakalım alanlardan memnun olan çok var inşallah bende rahat ederim
Yerenim Demet34 https://urun.gittigidiyor.com/bebek-anne/janbebe-5-bolge-destekli-hamile-yastigi-emzirme-yastigi-pembe-mavi-411943366 puan bunu kullanıyorum çok memnunum🌞
Demet34 Dderryaa benim de ufak ufak çıkmaya başladı artık burdayım demeye çalışıyo bol nemlendirip su içiyorum canım rahat hissetmekte bence onun etkisde var gün içerisinde vücut losyonu ve liarac kullanıyorum
Demet34 deletedmom734 en iyisi ben 23tlye aldım geldi ve çok güzel dolgusu boş falan yazıyorlardı ama tam aksine dolgu oranı bana gayet yeterli geldi ve çok beğendim rahat ettim tavsiye ederim hem uygun hem rahat bence
Tamam Demet34 https://www.google.com.tr/?sa=X&ved=0ahUKEwjWxpSq2ZHgAhUP0RoKHS49DTcQOwgC 50₺ civarı fiyatlar,artık hangisi içinize sinerse
deletedmom734 Demet34 güle güle kullan 😊 ben doğum yaptım canım çok şükür sizde bir avazda kurtulursunuz inşallah
Demet34 deletedmom734 inşallah 🙏🏻😊Hayırlı olsun canım Allah sağlıklı sıhhatli büyütmeyi sana ve hepimize nasip etsin 🙏🏻
Anneballari58 Demet34 ben u şeklinde olan yastıktan aldım içine elyaf bastım daha büyüdü çok memnumum