Demet34 NEbru https://urun.gittigidiyor.com/bebek-anne/hamile-yastigi-saril-yat-hamile-destek-yastigi-hamile-bel-karin-destek-yastigi-yatak-419806563 Linki burada ben aldığımda 23₺ di şimdi 38 olmuş ama
Neeeesssli Bende de ilk günden beri var ama 25.haftadan sonra her şeyim oldu😍 iyi ki var yoksa uyuyamıyorum🙈
Demet34 Neeeesssli bende 22.haftadayım ve iyi ki almışım diyorum belim dinleniyo resmen bu yastıkla 😊
Storm Ben dun getittirdim n11 den 5 bolge destekli u seklinde. Denildigi gibi cok yer kaplamiyor iki gundur cok rahat uyuyorum bacaklarimida uzeribe koyup yatiyorum uyusma batma olmuyo ben cok memnun kaldim tavsiye ederim 47 tl civariydi
Demet34 Storm u şeklindeki yastıklar için çok yer kaplıyor gibi bissürü yorum aldım korktum açıkçası ama merak etmiyorda değilim benimki c şeklinde bende çok memnunum hem ileride bi süre emzirme yastığı olarakta kullanabilirim belki
Storm Gunes05 https://m.n11.com/hamile-yastigi-5-bolge-destekli-hamile-emzirme-yastigi-7-renk-P261203012?Renk+Seçiniz=pembe&gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMIpeqgwOTw4AIVSIfVCh0FowVpEAQYASABEgLCavD_BwE
Storm NEbru https://m.n11.com/hamile-yastigi-5-bolge-destekli-hamile-emzirme-yastigi-7-renk-P261203012?Renk+Seçiniz=pembe&gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMIpeqgwOTw4AIVSIfVCh0FowVpEAQYASABEgLCavD_BwE
Storm NEbru bana gore iyi doluluk orani ama yetersiz gelirse boncuk elyaf alip istediginiz sekilde doldurabilirsiniz