Dderryaa Demet34 aynıyız cankm bende 15haftalığım 2hafta önce aldı eşim internetten onunla daha rahat ettim ben diğer türlü uyuyamıyordm
Demet34 Dderryaa evet çok zor ya bacağımın arasına yastık koymadan yatınca bel ve sırt ağrısından ölüyorum
Demet34 Elaylama benim aldığımda ay şeklinde u olanlar çok yer kaplıyormuş sanırım ay şekli banada yeterli diğer kısmı gereksiz olurdu hem sonrasında emzirme yastığı olarakta kullanabilirim diye düşünüyorum 😊
Demet34 deletedmom734 6 7 yastıkla yatamam ki yatsam bile uyuyamam 😊 ben hepsi buradadan sipariş verdim 23tlye ama gerçekten çok pahalılar inşallah güzel gelir en fazla kılıf diktiririm diye düşünüyorum
deletedmom734 Demet34 pamuğun kilosu bile kaç lira olmuş 23 liraya bişey beklemeyin bence eşimin aldığı 200 liraydı beni o bile tatmin etmedi insan boyunda yastıktan bahsediyoruz sonuçta evdeki tüm yastıkları toplayıp yatıyordum ben 37.haftadan sonra oturarak uyudum zaten sırf sırtımı doldurmaya bile yetmiyordu
Dderryaa Demet34 ben direk onda yatıyorm iyi oldu yani karnımn üzerine dönüyordum gece haberim yokken
Demet34 Elaylama aslında bende diktirmek istiyodum ama diktirecek biyer bulamadım dikim daha kaliteli olur kumaşını elyafını kendin alınca daha uzun süreli kullanılabilir
Demet34 Dderryaa bende gece dönüyorum tabi döndüğümü hissettiğimde hemen kalkıyorum ama onuda engelleme anlamında iyi, benimkinde erkek bu arada erkek bebeğe hamile annelerde bel ağrısı daha fazla olur diye duymuştum acaba onunda etkisi olabilir mi
Dderryaa Demet34 benimde çok bel ağrım oluyor bugün karnımın içi kesiliyor resmen dayanamıyorm ağrıya bebek büyüdüğü içinmi bilemedm
Nezahatozen hamile yastığını aldım e bebekten ama kullanamadım normal 2 yastık kullanıyorum bi karnımın önüne bi arkaya sıkıstiriyorum oyl rahat oluyor
Demet34 deletedmom734 200tl bi yastık için çok fazla açıkçası asla vermem bakalım alanlardan memnun olan çok var inşallah bende rahat ederim