hope2018 ipekgul ben simdi Allahin izniyle 16.haftadayim benimde sizin gibi 14.haftada baslamisti doktoruma sordum bisey olmaz dedi.Folik asidi birakip Regenesis Max diye bir vitamine basladi icinde hersey varmis onun
avkbrzmk Aytu Bizimkisi inatçı çıktı kapatıyor göstermiyor,yarın ultrasona gideceğim ,inşallah gösterir😊
Suheda Emirege doktor henüz doğum tarihiyle ilgili.hiç bisey soylemedi bana en son gittigimde 3aylikti 2li testi verdim 2hafta sonra gel dedi sonucla birlikte cinsiyetine daha erken dedi😑beni sorarsan çok şükür iyiyim.su siralar mide bulantim ve yanmam tekrar horladı 😣
Emirege Suheda tahmini söylüyor zaten normal şuan yani bnmde mide yanmam var ilaç kullanmıyorum yeşil elma çok iyi geliyor
Suheda Emirege canm sanirsam bu haftalarda midr yanması tekrar artabiliyormus 12+5im ben .banada karbonat iyi geliyor cnm aninda kesiyor
Duam 17+5 temmuz 1 tahmini dogum günümüz oğluşum olucak insallah .hepiniz saglikla sihattke kucaginiza alirsiniz insallah kizlar
RehoGelin 15+4 olduk 16 Temmuz doğum tarihimiz ama bakalım aceleci mi olacak annesi gibi yoksa kaygısız mı olacak babası gibi 😊 ikili taramada erkek olarak gördü doktorumuz haftaya belli olacak hayırlısı neyse o olsun inşallah ❤
Fasulyeanne Biz dün öğrendik,Kızımız olacakmış☺🎀 13.haftadayız.Doktorumuz doğumu temmuz sonu olarak belirtti, kesin tarih verilmesi biraz saçma geliyor bana 🙊
Bernazumra Bizde 13+4 üz cinsiyetimiz belli değil ama cok merak ediyorum .30 temmuz tahmini doğum tarihi 🤗🤗💕💕🐣🐣
Serapp Bernazumra CNm benimde aynı 13+4 geçen hafta doktorum bana kıza benzıyor dedı bu hafta ise belli değil dedi hiçbirşey anlamadım tabi öncelikle sağlıklı olsun🙏🏻Ama çokta merak edıyorum cinsiyeti 😌
Zhlinn GizembilirCebeci benmde 13-14 Temmuz olabilir diyo cinsiyet gösterdi hemen benmkı emir'im gelıyoo 😍😍
Karamelek 14 haftaligim bulantim bitmiyor bi türlü kusmam bitmişti 13 haftamda 1 hafta sonra yeniden başladı cinsiyet belli değil sadece erkeğe benziyo ama emin değilim dedi dr.