Kerimanackgz yorumlarda hep ilk denemede kalanlar var benden sana moral gelsin o zaman 😂 evlendik 2 yıl düşünmedik korunduk. Sonra artık bebeğimiz olsun dedik ama maalesef hiç bir sorun olmamasına rağmen 2 yıl olmadı 🫠 4.yılımızda tüp bebekle hamileyim 7 aylık 🐣