Kerimanackgz haziranda evlendik eylülde hamile kaldım. Ağustos da folik asit kullanmaya başlamıştım. Bir sonraki ay hamile olduğumu öğrendim. Düşünüyorsanız size uygun folik asiti sorun doktorunuza. İnşallah en kısa zamanda bir bebişiniz olur. Rabbim isteyen tüm herkese versin ❤️