Ecmbalci hayatlarında kıtap okumamıs arastırmamıs kendını gelıstırmemıs ınsanlar herzaman cogunlugun fıkrıne mahkum olurlar . Bu cümleyi kuran da bendim evet ;) yukarıda defalarca bu testi bebeği aldırmak için yaptırmaktan kaçınmadığımı aksine Allah’tan gelen her şeyi kabul ettiğimi belirttim. Sadece çok hassas bir insanım sizler yaptırdınız mı yaptırmasam da oluyor mu acaba diye fikir alışverişi yaptım. Bu testi yaptıranları da okudum yaptırmayanları da benimle aynı düşünecede olanları da. Sonra hepsini birleştirdim yapmak istemediğimi yazdım. Siz bunu yukarıdaki cümlenizle bir tek beni değil yaptırmak istemeyen herkesi cahil yerine koydunuz. Cahil olmak ayrıdır bilgisiz olmak ayrıdır. Siz son yazdığınız yazıda down sendromu hakkında cahil olduğunuzu yazmışsınız. Cahil değil bilgisizsiniz. İkisi birbirinden çooook ayrı bir terim. Burada birbirimizi rencide etmek için varsak bu uygulamanın kime ne faydası var ? Lütfen artık cevap vermeyin yazığıma. Üçüncü kez tekrar ediyorum LÜTFEN.