Merveyarali Yazdığım gibi zaten doğmuş ve başına böyle birşey gelmiş herşeye herkese yardım ederim sonuna kadar.. Ister o şekilde doğmuş olsun ister sonradan öyle olmuş olsun. Yaşayan bir canlıyı öldürme taraftarı değilim yaşayan bir canlıyı öldürmek ile henüz doğru düzgün oluşmamış 12 haftalık embriyoyu aldırmak aynı şey değil benim için. Henüz bir bebek bile sayılmıyor bu haftadalarda. Yasal olarak da 12 haftaya kadar kürtaj yapılabiliyor. Ben kendim için konuşuyorum zaten bu fikri savunup herkes böyle yapmalı demiyorum. Ben böyle yapardım diyorum. Benim için hasta olacağı belli bir canlıyı geliştirip dünyaya getirip mahkum etmek , henüz oluşmadan onu aldırmaktan daha günah..