Nc34 [silindi] canım memleketim 🥺 gurbete gelin geldim İstanbul’a dün yalandan biraz yağdı şuan yaz havası
Alpmom__ [silindi] hayvanlara olan hassasiyetiniz için teşekkürler . Evet unutmayalım bir kap mama bir kap su 🥹🥹
[silindi] Tuzlimon1 bozüyük’e sık gidip gelirdim, kayınvalidemi de buraya aldık artık pek gelmiyorum. Storylerden görüyorum orayı da mis gibi 🥹❄️
Tuzlimon1 [silindi] aa ne güzel ☺️ bende doğma büyüme Eskişehirliyim. Ailem Eskişehir’de. İş dolayısıyla Bozüyükteyiz ☺️
Aeell [silindi] Ankara yada dün ilk kar yagdi ama asiri Bi soğuk var zaten çoğunuzda biliyorsunuzdur Ankara ayaziyla meşhur
Miniklerinannesiyim [silindi] maşallah bereket yagsın inşallah kışı yaşamıyoruz gerçekten rabbim hayırlı yağışlar nasip etsin sokaktaki canlarmıza da yardım etsin inşallah bizim Antep’te Aralık’ta yagyor korkuyorum doguma gidecegim gun yagar diye🤭
[silindi] Miniklerinannesiyim ahahha kıyamam, doğum yapacağımız zamanlar çiçek gibi hava olsun inşallah 🥹🌸