[silindi] ne güzel benim memleketim de Eskişehir zaten burnumda tütüyor akrabalar her yerde paylaşmış özledim valla havası toprağı ayrı birşey Bartın da sabaha bembeyaz olur diye bekledim maalesef ki sadece çatılarda ince bi kar vardı hayal kırıklığına uğradım😅