Siyahzadee [silindi] urfadan sesleniyorum azicikta bize yollayın kız şu kardan bizde daha yağmur yağmıyor heyy yavrum heyy birde kar bekliyoz 😅😅
Merve_kucuk [silindi] sizin oralarda durumlar nasıl 🙄 Sabah baktım kar yağıyor. Çocukken çok sevinirdim, ama şimdi bana hep depremi hatırlatacak 🥺
Firdooo409 Günaydınnnnn Kayseri bu sabah bembeyaz uyandı. Geçen sene ilk kar ocak ayında yağmıştı. Şükür kavuşturana ❤️ çok güzel görünüyor etraf
68pembemavi01 [silindi] Adanayım 8 sendir kar görmedim yağıdını Instagrama atıyorlar orda görüyorum malum Adana’ya kar yağmıyor hiç 😂