@“gamzeliebru” orada sistem şöyledir. Randevu alırken bile uyarı geliyor doktorun ekip ile hareket ediyor gibisinden. Şikayetiniz ne bilmiyorum ama bende pcos vardı Bebek istiyordum. Benim sürecimi doktor asistan doktorlar aracılığı ile takip ediyordu. Süreci bilgilendiriyorlar hocaya. Öğleden sonra doktor gelip hangi hastada ne problem var sorun ne diye soruyor. Ben her gördüğüm yerde de hocaya sorular sordum hiç çevirmedi cevapladı. Şikayetiniz net ise sizi yönlendiriyorlar