Benim de ikinci gebeliğim ilkinde ozelde Zehra Kuzuya gitmiştim. Şimdi zehra kuzu malatyada degilmis daha hamileligimin basindayim guzel bi doktorun takibinde olayim dedim ama devletteki doktorlar çok azarliyor insan muamelesi goremiyoruz diye çok gitmek istemiyorum herkes de devlet hastanesi önermiş şaşırdım 🤔😃 simdi park hospital da sevgi demirhana gidiyorum iyi bi doktor diye duydum bakalim hayirlisi