[silindi] icc Ay sonuna giderim bende.Ben seyi merek etmistim ultrasyon siyah beyaz mi yoksa bebis net bir sekilde görünüyor mu?Girdikten sonra bilgi verirseniz cok sevirim.
Havva_asel Kadee evet bende yaklaşık 1 ay önce gittim engin hoca bakmadı görmedim bile asistan baktı oda ilgisiz ve alakasızdı ultrason kağıdı bile alamadım normalde cengiz omurcan doktoruma giderim sürekli
Adamasal2 Havva_asel engin hocanın asistanı bayan olansa gerçekten çok zor bir kadın onun ilerde kendi doktorluğunu düşünemiyorum benide çok yormuştu o kadın