Anne13 07070707 amin ama aşşırı akıntım var cok özür dileyerek söylüyorum bembeyaz oluyor iç çamaşırım hatta ıslaklıgı hiseddyorum ve göğüslerm sızlıyor ve hiç bir regl belirtim yok henüz inşllah kendimi avutmuyorumdur inşllah mutlu olurum bu ay
adatuna adatuna  5 dakikadan sonra çıktı sanırım kuruma çizgisi :( mecbur erken gebelik testi alıcam 😂
adatuna plajterligi  11.gün yumurtlamadan sonra kuruma çizgisi sanırım ama yine de erken gebelik testi alıcam bi umut djsj
october adatuna innovita ise yalancı pozitif diyeceğim ama nedense senin hamile oldugunu düşünüyorum 😀 bu yoktu içimden geldi sjajsjs
MNesemm adatuna bence var benim de böyle ama tabi bende dah beli deyil cnm sana şimdiden hayrlı olsun
plajterligi adatuna aayyy bir bebiş daha geliyor ❤️😍 haber bekliyorum inşallah güzel sonuç gelir 🫶🏼sizin için çok iyi olur ya bir arada büyürler 🥹
adatuna october hahaha o kadar eminizkü eşimle hamile olmadığıma 😂😂😂 artık oyun gibi oldu bizim demdmdk
adatuna 07070707 plajterligi october Kızlar hamileymişiim  çok yenii😅😅😅
MNesemm adatuna hemn belirdi ama ben vallhi artık guvenmiyorum bat bugün dün yaptım öyle çıktı bugün olmadım geç döllenme ne olabilir diye beklicem yanii ta carsamabaya kadar
07070707 adatuna bence gayet iyi duruyor yabancı pozitif çıkınca kamerada zor belli oluyordu benim 😂 hayırlısı olsun kuzum
plajterligi adatuna ama baya net ya yanıltıcı değildir heralde bu testten sonra bile yanıltıcıymış derseniz evdeki testleri çöpe atarım 😂