adatuna 07070707 verdim ya 1.2 çıktı negatif benim de 4.ayım oldu artık umutsuzum 😂 salı günü son elimdeki testi yapacağım
07070707 adatuna hayırlısı ya bat 2 mi bende hergün yaptım negatif bende ihtimal vermiyorum alıştım bünyem
plajterligi adatuna aslında yükselebilecek bi değer değil mi🙄 sonuçta 0.1 değil bence tekrar bi şansı hakediyor chatgpt kardeşim doğru yorum yapmış 😂
adatuna 07070707 normalde dündü bat ama bu ay yumurtlama yaşadım o yüzden 2-3 gün atar diye düşünüyorum bakalım salı sabah yapıcam tekrar Emzirdiğim için gebe kalmam zor olabilir demişti doktor bilmiyorum :(
adatuna plajterligi emzirdiğim için gebe kalman zor olabilir demişti doktor o mu etkiliyor bilmiyorum salı tekrar test yapıcam
plajterligi adatuna ben emzirirken tek korunmasız ilişkiyle hamile kalmıştım 😂 yalan o işler, 8 ay boyunca o kadar korunduk bi sefer kaçamak yaptık bedeli ağır oldu bize 🤦🏻♀️
adatuna 07070707 1 yaşında kızım. ya eşimle her şeyi ortak yapıyoruz bebek bakımında ayrıca çalışıyorum evden eşimde evden çalışıyor bakıcımız da var hazır nispeten rahatken beraber büyürler diye düşünüyorum ayrıca kalabalık aile istiyoruz eşimle🙃 delilik
adatuna plajterligi  11.gün yumurtlamadan sonra kuruma çizgisi sanırım ama yine de erken gebelik testi alıcam bi umut djsj
adatuna adatuna  5 dakikadan sonra çıktı sanırım kuruma çizgisi :( mecbur erken gebelik testi alıcam 😂
Anne13 07070707 amin ama aşşırı akıntım var cok özür dileyerek söylüyorum bembeyaz oluyor iç çamaşırım hatta ıslaklıgı hiseddyorum ve göğüslerm sızlıyor ve hiç bir regl belirtim yok henüz inşllah kendimi avutmuyorumdur inşllah mutlu olurum bu ay