adatuna yaa geçen ay predictor beni yanılttı bi de pahalı test yani 🤦🏻♀️ adetim bir iki gün gecikti gebelik planlamıyorduk evde test vardı bi yaptım silik çizgi çıktı hatta emin olamayıp buraya attım bir tane bile göremedim yorumu yapan olmadı ama ben adet oldum o heyecandan sonra bu ay gebelik planladık 😂