Mrsmlyy Pek yok gibi sanırım daha önce hiç takip etmedim açıkçası, oğlumda hamilelik beklemediğim için yerleşme kanamasını adet olcam diye anlayıp 6.haftada öğrenmiştim onun hamilelik belirtisi olduğunu çok sonradan öğrendim başka belirti yoktu. 2.hamileliğim de aynı şekilde kaza kurşunu oldu adet düzensizliğim vardı emzirdiğim için o yüzden hiç belirti takip etmedim eşimle mutfakta yemek yaparken kokudan bi mide bulantısı geldi eşim de acaba mı diye aklıma soktu o gün 6 haftalık olduğunu öğrendik ama sonuca ulaşmadı maalesef. Bu ay ilk defa takip ediyorum erken yumurtladığımı düşünüyorum, uzayan akıntı aşırı sol kasık ağrısıyla göğüs sızlaması yaşadım bi hafta, şu an sadece normal regl belirtileri var ekstra bir şey hissetmiyorum maalesef 🥲