Gebeliğimin ilk haftalarında geldi başıma allah bi daha yaşatmasın delirecektim kaşıntıdan 29 mayıs doğum hastanesine gittim gece 3 de doktor akıntı dan örnek aldı teste gönderdi bişey çıkmadı gyno-lomexin diye bi ilaç verdi doktor vajinal fitil 3 tane vardı 3 gün arayla 1 er tane kullandım son ilacı kullandığım gün kaşıntı gitti 11+1 im şimdi hala hiç bir şikayetim yok allah'a şükür verilen ilacı kullanın mantar size de Bebeğinize de çok zararlı allah korusun