Kızlar benimde çok kaşıntım ve akıntım vardı beyaz dr 'ye gittim adetimde 1 hafta gecikmişti normalde kesinlikle gecikmezdi benim kesin hamileyim dedim öylede çıktı mantar var dedi ama fazla degil dedi hiç ilaç falan vermedi bende hiç sormadım hamile oldugumu ögrendim mantar falan umrumda olmadı sormadım hiç kaşıntım falanda yok şuan. 4 aylık hamileyim