Ezgidefne bende sizin gibi düşük yaptım 1 aydan sonra korunmadım ve düşğkten 2,5 ay sonra hamile kaldım .. şuan da 37 haftalık olduk , o psikoloji çok zor ama hayırlısı öyleymiş diye düşünün daha büyük olsa Allah korusun ölü doğsa daha zor kabullenmek öyle düşünmeye çalışın inşallah en yakın zamanda tekrar sağlıklı bir şekilde hamile kalırsınız 🙏🏻