Selcen yok canım boş gebelik değildi bebek vardı düşüncede gördüm zaten kafası gözü belliydi melek oldu yavrum 😔 8. Haftanın sonuna kadar kalp atışı duyulması lazım demişti doktor ben 7+2 de düşük yaptım daha kalp atışını duyamamıştık. Bebek sağlıksızsa eğer düşer demişti doktor oldu işte kendin bile engel olamıyorsun canım ama boş gebelik olduğunu kan değerinden anlayabilir beta hcg değerini takip ediyorlar hızla yükselmesi lazım bebek varsa yoksa azar azar yükselirmiş