Ezgidefne canim bende ilk gebeligimi gectigimiz sene ocak ayinda yasadim ve dusukle sonuclandi. Seni cok iyi anlayabiliyorum ama kendini strese sokma inan bu cok etkiliyor. Ben her ay stres yaptim her ay test kan ver bilmem ne derken stres yuzunden 9 ay sonra hamile kalabildim. Sıkma kendini ve bu durumu oldugunca hayirlisi buymus diyerek dusunmen ancak oyle kabulleniyosun. Suan cok sukur 4 aylik hamileyim bir oglum olacak insallah. Demekki hayirlisi buymus diyorum. Allah'a sukur ki anne olabiliyoruz birde boyle dusun. Uzme kendini rabbim hakkinda hayirli olani nasip etsin 🙏❤️