Gizem1504 Merhaba canım, öğrendikten 3-5 gün sonra kanamam geldi. İlk değerim 48di. Apar topar acile gittim kanamaya baktılar sonra ultrasonla baktılar kese vs. hiç birşey göremediler. Tekrar kan alalım dediler. Değer 54 çıktı kimyasal gebelik gibi duruyor kanama da adete benziyor. Kanamayla beraber değerin sıfırlanacak atacaksın vücuttan dediler öyle de oldu. Umarım kimyasal değildir canım 🙏🤲