Yarennasal benimde ilk gebeliğim kimyasal, ikinci gebeliğimde de kızım kalp hastasıydı doğduktan sonra çok zor şeyler yaşadık be kaybettim şimdi tekrar 6 haftalık hamileyim. Seni çok iyi anlıyorum. Binlerce kez şükrediyorum tekrar nasip olduğu için ama tam anlamıyla sevinemiyorum bende. Kaybetme korkusu ağır basıyor. O düşünceler gelince geçiştirmeye çalışıyorum. Kuran dinliyorum dua ediyorum. Rabbim ne derse o oluyor hayatta olacak şeylerin önüne geçemiyoruz maalesef bunu hatırlatıyorum kendime sık sık.İnşirah süresi iyi geliyor. Kötüyü hayatıma çekmek istemiyorum o yüzden bunları yapıyorum ben 🌸