Hamileliğimi öğrendiğimizde ilk erkek isimlerini bulmuştuk konulabilecek alternatif isimler diye. Kız issmi bulamak bana daha zor geliyordu 😅 okulumuzu bekliyoruz 22. Haftadayız Kerem olacak inşallah ✨ Barlas ismi de hoş bir isimmiş asil geliyor kulağa 💎 sağlıcakla doğsunlar inşallah