Aykut İlk oğlum ismi alp ikincide erkek 20+5 haftalık olduk onun ismini de Göktuğ Atlas koyacağız sizlerde firkir olur
Baharrrgokalp Angel_07 amin teşekkür ederiz tüm bebek bekleyen annelerde sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰
Angel_07 Betusmsr ahahhaa 😂umarım ortak karar verebilirsiniz bizde 27. Haftada kesinleştrdik birde bu dönemde çevrenin ne dediğine çok kulak asmayın beğenmeyen olabilir fikir veren hiç takmayın önerim💁♀️
aslaninannesi7 Angel_07 Bizde 30 haftalık olduk oğluşumla bugün de görüştün kendisiyle maşallahı var 💙 Aslan koyacağız adını nasipse 🦁
Angel_07 aslaninannesi7 hayırlı olsun bu sıra çok koyulan bir isim sadece bişi sorcam galatasaraylımısnız??? Genelde fanatikler bu ismi çok koyuyorda😂
Angel_07 Gizem1992 güzel isim ağırlığı da var erkek bebekte çok minnoş isimleri sevmiyorum 🙈 kızlara oluyor ama ilerisinde düşünmek lazım hemde Türk kökenli isim 💙
Gizem1992 Angel_07 eşim agır olsun ağız dolusu söylensin diye bu ismi seçti ben karışmadım ama hala da net değiliz karar versek bende isimli hastane çıkışı yaptıracağım 😂
aslaninannesi7 Angel_07 Ben Galatasaraylıyım da eşim Fenerbahçeli onunla ilgisi yok canım. Benim lisede bir öğretmenim vardı adı Aslandı o gündür hep oğlum olursa koycam derdim. Eşime de danıştım ortak karar verdik 💙