wilma01 öyle tabi fakat ne kadar sık gidersen de o kadar para alıyolar . Mesela ben cinsiyet için gittim farklı doktora ödeme yaptım haftaya tekrar gel net deil dedi tamam haftaya kontrol sayıldı para ödemedim fakat içimde yine şüphe kaldı 15 gün sonra gel bakayım dedi ve tabiki tekrar muayene ücreti . Ben gitmicem tabiki ve o doktoruda bıraktım