Moon_Mom 3cocuk1anne çok teşekkür ederim💐 sende sağ salim kucagina al bebeğini 🤗 4cü çocuk düşündüyün oluyormu hiç😁
3cocuk1anne Moon_Mom yok düşünmüyorum şuanlık 😅 bunu da hap kullanırken hamile kaldım aslında tabi Allahın işi işte olur mu olur
Bbuusra Mehmeteren-ve-defneninannesi Evet bilerek yaptık, tabi Allah da nasip etti. İkisi bir arada büyüsün dedim. Teşekkür ederim 🌸🌸
2418 Mehmeteren-ve-defneninannesi yaaaa bilmiyordum Hatay’da olduğunuzu çok üzgünüm iyisinizdir inşallah 😭🤲🏻 eski adımı hatırlamıyorum 4 yıl oldu grimeyeli bunu yeni açtım maşallah hayırlısı ile kucağınıza alırsınız inşallah ben üçüncüyü istiyorum şuan 🥴 benimkinin kardeşi oldu büyüdü bile sıra 3 TE bakalım nasip olursa 🤲🏻
Mehmeteren-ve-defneninannesi 2418 sen beni hatırladın ama ben seni hatırlamadım hatırlamak istiyorum ne konuşuyorduk acaba ☺️ çok şükür 1. Dereceden yok ama annemlerin abimlerin kaynnamların evi gitti yüzlerce tanıdığımız öldü maalesef
Moon_Mom 3cocuk1anne ben ve eşim tek çocuk olduğumuz için 3ü doğurmadan 4ü düşünüyorum😁 çocuk severimde biraz )))
Amanbedunya Mehmeteren-ve-defneninannesi çok şükür zorda olsa geldk bugüne. Ama bebiş aceleci doktor 2 haftyı zor çıkarız ay sonu kontrole kadar tut bebişi dedi 🥲 bakalım nasip artık
Mehmeteren-ve-defneninannesi DuyguuTopal bende 25 bucuğum ama o kadar ayrıntılı düşünemedim ya sorrry 😁 21/25 seç 😁
2418 Mehmeteren-ve-defneninannesi 2020 anneleri kaç haftalık falan konularda hep karşılaşıyorduk ben sizi isminizden tanıdım basınız sağolsun mal yerine geliyor ama can malesef ben orda olmadığım halde baya perişan oldum yani 1 yıl kendime gelemedim yaşadığım şehirde de ara ara deprem oluyor inanın çadır kurasım var korkudan deprem den aşırı korkuyirum 😭😭
Mehmeteren-ve-defneninannesi 2418 çok şükrediyoruz halimize enkazda kalmadık diye bir gün aç uyumadık diye. Allah can sağlığı versin gerisi boş gerçekten
Amanbedunya Mehmeteren-ve-defneninannesi ay bende kırıkhandaydım konteynerda kalıyorduk sonra doğum yaklaşıyor diye hassa’ya geldk ailem burda ev tuttuk
Sima-ak Mehmeteren-ve-defneninannesi eşim kızılay petsoneli depremin 19 saati geldi bende 17 şubatta geldim hataya 6 lık depremde antakya hastanesinin bahçesindeydik bir çok yer dolaşıp erzak ve hijyen ürünü dağıttım kırıkhanada geldim durum gerçekten çok kötüydü allah tekrarını göstermesin çok geçmiş olsun.