Mehmeteren-ve-defneninannesi ben bi kez kırıkhana 6-7 kez hassa’ya gittim ama hiç birinde gelişim hastanesi gibi ilgi yok ayda yada 2 ayda bir oraya gitmeye çalışıyorum ama doğum çok zorlayack bizi bilmiyorum ne yaparız. Devleti kötülemek değil de bazı doktorlar gerçekten çok vurdum duymaz hatta kırıkhandayken 25. Haftmda bebeğn hareketlerini çok net hissederken 2 gün hissetmedm çok fazla sancılandım acile gittim kan alıp serum yaptılar sonuca göre yukarda nöbetçi doktor bakıcak sana dediler serumdan sonra ‘şuan acil bişey olsa da doktor bakamayack zaten bu haftda hareketleri hissedilmezmiş acil durumda şu bebek ölümü vesaire siz şimdi gidin sabah gelin’ ya bunu duyar duymaz başımdan kaynar sular aktı zaten. Ne demek bebek ölümü olsa da şuan bakamaz . Ay uzun oldu ama gerçekten ne hassa nede kırıkhan devlet hastanesi gözümde yok hükmünde şuan