2418 Mehmeteren-ve-defneninannesi Neyse 25 30 yaptım masadan eksiliyor yaşlarr🥲🥲 Sizi daha önceden tanıyorum bir oğlunuz vardı kaç dogumluydu
Moon_Mom Mehmeteren-ve-defneninannesi benimde 28yasim var, 1kiz 1oglum var.. ve 3cu hamileliyim. bir kızım daha geliyor🥰🥰
2418 Mehmeteren-ve-defneninannesi evet zamanında çok konuştuk benimde 2020 Eylül dü 🤗nasılsınız oğlunuz nasıl kardeşi oldu mu
Mehmeteren-ve-defneninannesi 2418 daha önce kullanıcı adınız neydi hiç bilmiyorum ☺️ İyi çok şükür deprem felan atlattık Hatay da yaşıyoruz:/ Kardeşi nasipse şubat sonu mart başı gibi doğacak
Moon_Mom 3cocuk1anne çok teşekkür ederim💐 sende sağ salim kucagina al bebeğini 🤗 4cü çocuk düşündüyün oluyormu hiç😁
2418 Mehmeteren-ve-defneninannesi yaaaa bilmiyordum Hatay’da olduğunuzu çok üzgünüm iyisinizdir inşallah 😭🤲🏻 eski adımı hatırlamıyorum 4 yıl oldu grimeyeli bunu yeni açtım maşallah hayırlısı ile kucağınıza alırsınız inşallah ben üçüncüyü istiyorum şuan 🥴 benimkinin kardeşi oldu büyüdü bile sıra 3 TE bakalım nasip olursa 🤲🏻
Hnfcls Amanbedunya ben ciddi manada soyledim yaşım 39 ama minyon olunca göstermiyor insan sende demekki o şekilde 🤭