Öyle saçma şey olmaz tiroid bebeğin beyin gelişimini destekliyor ve düşük olmasını önlüyor ben hamilelikten önce kullanmaya başlamıştım hamileyken de devam ettim 1 sene olacak hâlâ kullanıyorum yani. Bırakınca direkt yükseliyor 2′nin de altında istiyor dahiliye doktorum