Ayshababy zaten yüksekse devam etmeniz lazim etmezseniz bebek gelişmiyor anne karnında malesef . Doktor yönlendirmesi lazim ilaçları ona göre kullanın. Değerlerimiz düşse de ne olur ne olmaz içinizi rahatlatmak için doktorunuza hep söyleyin ayda bir hatirlatin sizde kan istesin tiroitlerinizi kontrol etsin . Bazı doktorlar değer düştü diyip takip etmiyor benim bu konudan dolayı bir kaybim olduğu için her ay verdim kan doktoruma hatırlattım gebeliğmin başından beri . Çünkü Baska türlü içim rahat etmezdi . Kan verdiğim halde hep aklım orda malesef