Ayshababy bana doktorum 2,5 altında olmalı dedi altıncı haftadan beri ilaç kullanıyorum her ay kan verip tsh değerime baktırıyorum dahiliyede. Bence doktorunuzu değiştirin tsh özellikle ilk üç ay önemli diyorlar çocuğun bilişsel özelliklerinin gelişmesi açısından