Zorlu merhaba normalde odalar 2 kişilik ama şansınıza tek kişilik düşerse bana mesela tek kişilik oda düştü , 48 saat bekletiyorlar esasında ama dikişine bakıyorlar iyiyse 48 saati bekletmiyorlar beni haftasonu diye 1.5 gün tuttular çıkarttılar kata erkek çıkamıyor ziyaret saati dışında eşler de dahil benim kendi annem kalmıştı mesela