11buket11 memnun kalmadım hizmetten yalan yok ama doktorum dünya tatlısı bir kadındı ebeler felan gergin hemşireler gergin genelde öğrenciler geziniyor koridorda bide orda bi ebe vardı son gün denk geldim işte keşke benle hep o ilgilenseydi ama olsun ama mecbur kaldıgım için işte burda doğum yapmak zorunda kaldım normalde bağcılar medicine hospital takipli idim pıhtılaşma sebebi ile buraya sevk edilmiştim