Zorlu tabiki kalabilir refakatçi olarak ama sonradan değiştirme yapamıyorsunuz o olayda kötü. Cocugunuz ziyaret saatleri içerisinde gelenilir ama yarım saat tutuyorlar içeride sonra güvenlik geliyor topluyor herkesi kattan ben eşimi günde yarım saat görebiliyordum mental olarak destek görmek istiyor insan ama zor oluyor devlet hastanelerinde.