zeydinannesi_ 11+5 günüz.Mehmet tunç canda hocaya takipliyiz medicana izmir de .İzmir de medicana da başka takipli hoca var mı ya da bu hocayla memnuniyet durumu nasıl bilgisi olan dönüş yapabilir mi :(
minikdefnemm zeydinannesi_ bende burda bekliyim Özel sağlık sigortanız var mı bu arada konuyla alakasız ama
Busraltn zeydinannesi_ merhabalar,size bir şey danışmak istiyorum doğum ile ilgili görüşme yaptınız mı hiç Mehmet tunç beyde muayenelerde bir sorun yaşamadım ama doğuma 10 gün kadar kaldı sigorta tamamını karşılamayabiliyor dendi de
Nilnil3535 zeydinannesi_ ben İzmir medicalpointte Meriç Balıkoğluna gidiyorum kendisinden memnunum doğum yapmadım henüz ama yapanlarla görüştüğüm kadarıyla memnun herkes takip süresince de çok güzel ilgilendi sağ olsun benim de sigortam var Anadolu geçiyor hastanede kendisinde de
zeydinannesi_ minikdefnemm evet var Anadolu sigortam var bitmek üzere yenileme için 46.000 istediler zaten doğum paketleri nerdeyse o kadar bilmiyorum düşünme aşamasındayım bende hafta içi görüşmeye gideceğim
minikdefnemm zeydinannesi_ tamamlayıcı mı yoksa tam sigorta mı ? Bizde fiyat aldık 71 bin dediler. Ama hangi hastanede geciyor ona bile bakamadım. Arastırıyorum kafam cok karıstı
Bebekveben Bende Medicanaya gidiyorum daha doğrusu 28 haftada can hastanesindeki doktorum işi bırakınca geçtim İlkay hanıma geçtim . Memnunum şimdilik 36 haftaligim
Gizemengin35 Bebekveben cana gdyrm bnd selin Aksoy tokluk doktorum tavsiye ederim cigli devletten gelme ve ilk oğlumda da ondydim
zeydinannesi_ Memnunum doktorum sadece Google yorumlar tedirgin etti beni .Sigortam tamamlayıcı benim .Bebeğe öZel sigorta düşünmedim sadece doğum 50 Muayeneler ve tetkikler kalıyor geriye .Cuma günü fiyat almaya gideceğim hastaneye
zeydinannesi_ Busraltn bir sorun yaşamadım şükür bugün de oradaydım güler yüzlüydü sizin nasıl gidiyor :)
zeydinannesi_ Busraltn detaylı ne kadar sürüyor ? Benim sigortam karşılamadığını söylediler ve 7500 tl talep ettiler sizinde öyle mi
dilanmorali35 Bende Medicanada takipli hastayım Hakan hocayla dvam ediyorum ve çook memnunum. Özel sağlık sigortası yok ise şu an doğum 100bini buluyor demişti geçen hafta bi gebe arkadaş.
ekininannesii dilanmorali35 merhabalar🐣 bende hakan bey e takipliyimde acaba sordunuz mu siz doğum fiyatını yakınlarda
zeydinannesi_ Busraltn sizde o fiyata mı yaptırdınız orda .Acaba başka yerde mi yapsam bilmiyorum fazla geldi 7500
Busraltn zeydinannesi_ evet. Bilemiyorum ben aynı doktorla devam etmek istediğim için dışarıyı düşünmedim hiç