Mrv1117 Minnikpatates doğum yapmışsınız galiba gözünüz aydın Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah ☺️ Mamak devlette mi oldu doğumunuz
Minnikpatates Mrv1117 ay aminnn aminn inşallah evet mamak devlette yaptım 🤭🤭🤭 dikişlerimi aldırmam kaldı bi
Fatmanur12345 Minnikpatates hayırlı olsun bu arada bebeğinize kavuştunuz allahım biz ne zaman o günlere geleceğiz ☺️
Mrv1117 Minnikpatates hayır acımıyor bende çok korkmuştum doktora sormuştum birde acırmı diye 😁 bişey sorucam bebegin doğum sertifikası diye bı kağıt verildimi ayak izlerini bastıkları
Minnikpatates Mrv1117 yok ya bırak vermeyi dogumu bile onaylamamıslardı kımlıge ugraştık baya size verdiler mi
Mrv1117 Minnikpatates aa banada vermediler oyuzden sordum acaba unuttularmi diye düşündüm benimde doğumum normal muayne olarak girilmiş enabizda rapolarimda doğum raporu gözükmüyor
Minnikpatates Mrv1117 biz aradıkta onaylattık valla kımlık cıkmıyordu yoksa biraz salgara işyapıyorlar demi
Minnikpatates Mrv1117 aslında zaten orası full dikişli yapıyormuş bu kdın yeni gelmiş ben alışamadım daha dikişliye dedi bildgm gibi yapıyorum dedi