demetmert Allah razı olsun sizinkinide 💕 ya şöyle söyleyim ben evladımı orda aslında cok bulundurmak istemedim çünkü hiç ayrılmadık ve bu onda bi tramva olsun istemedim yavaş yavaş işde zatem konusuyordum günümü almıstım ama işde suyum gelince bi anda apar topar gittik doguma ama dogumdan sonra geldi yanıma aldılar falan sonrasında ben gelsin istemedim gorntyly konustuk her seferinde böyle güldürmeye çalıştım gelcemben falan konusmalarına girmedim kuzenleriyle oynarken neler yaptıgını ne yyp içtigini vs vs şeylerle kafasını dagıttık hastanedende beni almaya babasıyla geldi bebişi babasına verip onunla yürüdüm bi kaç gün aslında cok mesafeliydi sanki kırgın gibi soguk degişikti hiç ayrı kalmadık diye oldu diye düşündük sonra şükür aştık onu konuşarak şimdi şükür iyiyiz 😅