Melike1001 gebelikk tut tut diyeceğim ama demesi kolay ben hiç bişey almayacağım derken 25. Haftaya kadar şimdiden başladım ufak tefek bişeyler almaya 🥰Amin sağlıklı sıhhatli gelsinler miniklerimiz
Melike1001 Minikmucizemmm26 kızımız olacak inşallah ilk hamileliğim bu. Burda okuduğum kadarıyla ikinci gebelikte daha geç hissediliyormuş hareketleri
Minikmucizemmm26 Melike1001 Allah kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻 sabırsızlanıyorum biran önce hissetmek için 🥰😂
NM15 Haftaya giriş yaptık bugün kızım olacak inşallah ben hareketlerini anlamıyorum içimde bir kıpırdama oluyor bazen ama emin değilim ilk hamileliğim çözemiyorum şuan😅
Melike1001 Minikmucizemmm26 Bi de bizi düşünün ilk hamileliğim olduğu için 🥰 Amin inşallah hepimiz sağlıklı sıhhatli alalım kucağımıza
Bir_nazenin01 18+4 üzz 17+1 den beri hissediyorum kalp atışı gibi özellikle yemek yediğim sıralar da oğluş baya hareketli olacak sanırım ilk bebiş bu arada 🥰
Melike1001 Bir_nazenin01 dün bende de oldu o yemek yerken dedim oha affedersiniz 🙂 eşimde diyor ki noldu diyorum kızımız horon tepiyor 😁
De25 Melike1001 17+1 hala belli değil kıza çok benziyor ama belli değil dedi oturuyor gözükmüyor dedi ama hangi gun doğum olur onu da demedi 20 temmuz adet günüm benim tahminim mart sonu nisan başı gibi
Aysunnn3 De25 Biz 18+1 deyiz şuan 19 Nisan doğumum sizinki daha geçtir Nisan sonu falan olur. Tabi bazen gününden erken de olabiliyor benim ilk oğlum normal gününden 3 gün önce doğmuştu aksi bir durum olmadıkça bir kaç gün önce yada sonra fark etmiyor
De25 Melike1001 bu aralar karnımda acayip yemek sonrası şişlik.oluyor nefes alamayacak gibiyim ne yapmaliyim
Meryeli De25 bende aynıyım şuan 19 haftalığız. Kilo durumunuz ne peki ? Proteinleri sindirmek çok zor oluyo
De25 Melike1001 valla pek anlamadım ben bu durumu adet ilk günüm 20 temmuz baktım işte en geç nisan başı diyo
Melike1001 De25 benim de öyleydi ama bilmiyorum ki valla 40 hafta üzerinden hesaplayınca herhalde nisan sonu çıkıyor