Melike1001 Belli oldu mu cinsiyetleriniz? Hareketleriniz hissetmeye başladınız mı? Kızım ufak ufak hissettirmeye başladı kendini bize 🥰
babyandmomy__ Melike1001 benim oğluşum geliyor 😍 Haftadan beridir minik minik hissediyorum şuan 17+1 🩷
Yildirim35 Melike1001 pazartesi netleşecek ama kız gibi dedi doktor 15. Haftadayım ufak ufak hissediyorum hareketlerini :)
Melike1001 Cigdembiyik Cigdembiyik bende 17 haftalığım iki gün önce ufak kıpırtı hissettim 🥰 ikinci hamilelikte biraz daha geç oluyormuş galba burda ki postlardan öyle okumuştum benim ilk hamileliğim 🥰
gebelikk Melike1001 16+3 üz 13 haftalıkken kıza benzetti doktorumuz bir hafta sonra randevumuz var inşallah net olarak öğreniriz ben de içimde kayan bir şey varmış gibi hissediyorum bu aralar 🥰🐣
Melike1001 gebelikk büyük ihtimalle hareketi o🥰 bizimki de göstermemişti salı günü öğrendik kızımızı 🥰 inşallah sizin kide gösterir ama geç olursa kız derler bizim buralarda
Bebekmert Melike1001 19+4 hala cinsiyet göstermedi bizim miniğimiz ben 14. Haftadan beri hissediyorum hala bulantim devam ediyor ilkim kızdı bu ne olacak merakla bekliyoruz daha
Minikmucizemmm26 Melike1001 16+4 bizim de şuan ama ne cinsiyetimiz belli ne da hareketlerini hissedebiliyorum şuan da haftaya kontrol var cinseyeti o zaman belli olur diye düşünüyorum 🥰
Melike1001 Minikmucizemmm26 büyük ihtimalle inşallah bizimki de 16+3 te gösterdi salı günü yani şimdi de 17 haftalık olduk hissedersin merak etme ben çok acele etmiştim sonra Bi anda hissettim 🥰
Yildirim35 Melike1001 karnımda o kadar hareketliydi ki zaten doktor kendisi dedi sen hissediyorsundur diye 🤭🤭🤭
gebelikk Melike1001 sağlıkla kucağınıza alın inşallah küçük kızınızı 🐣 sağlıklı olsun minik yavrularımız cinsiyetin hiç önemi yok sadece bazen cicili kıyafetler görüp almak istiyorum ama net kız demedi diye tutmaya çalışıyorum kendimi 🥹🥰🐣
Minikmucizemmm26 Melike1001 önceki hamişliğimde 18-19 gibi hissettim daha erken hissedirim diyodum ama yanıldım sanırım 😂 sizin bebişin cinsiyeti ne
Melike1001 gebelikk tut tut diyeceğim ama demesi kolay ben hiç bişey almayacağım derken 25. Haftaya kadar şimdiden başladım ufak tefek bişeyler almaya 🥰Amin sağlıklı sıhhatli gelsinler miniklerimiz
Melike1001 Minikmucizemmm26 kızımız olacak inşallah ilk hamileliğim bu. Burda okuduğum kadarıyla ikinci gebelikte daha geç hissediliyormuş hareketleri
-sum- Melike1001 16+6 yız bugün ☺️ 15 de kız demişlerdi bakalım önümüzdeki hafta tekrar gidicez 🥰 kıpırtı hissetmiyorum henüz dün hapşurduktan sonra arka arkaya 7,8 defa bişey kıpırdadı gibi oldu çok hızlı bir şekilde ama belki de değildi bilmiyorum
-sum- Birşeyler aldınız mı kızlar? Nisan’dan sonrasına uygun şekilde nasıl alışveriş yapmalıyız acaba