Ecem54
Benimde bir oğlum var kızım olsun istiyorum ve gerçekten gönülden bir kızım olsaydı o zaman da oğlum olsun isterdim. Burada cinsiyet tahmini yapan arkadaşlara sordum ikisi de erkek deyince bir buruk oldum ama daha 11 haftalık bir tahmin sonuçta yine de umut ediyorum o yüzden insanları anlamıyorum özellikle kızı olup erkek isteyenlere hemen farklı bakılıyor ama aslında insan ikisini de tatmak istiyor 🥰 inşallah kızım olur dua ediyorum hala 🤲