Ecem54
Amin inşallah 🤲 oğlum da ilk kıza benzetmisti doktor ama 16. Haftada netlik kazandi inşallah sizinde bir oğlunuz olur 💞 kimseyi umursamayin bana da en yakın tanıdıklarım bile sen erkek istiyorsun diyorlar çünkü ben kızım olsun o kadar istiyorum ki bazı insanlarin enerjilerinden dolayı erkek olabilir erkeğe benzetenler var diyorum ki her ihtimale karşı oğlum olduğunda da bu duruma sevinmesinler bilsinler ki anne olarak ben ikisine de razıyım. Malesef insanlarımız çok kıskanç ve değişik buradakiler bile sizi tanımadan yargiladiklarina göre her insanın davranisi aynı sanırım.