SedaYakisir evet cok haklisiniz canim sizi en iyi ben anliyorum bi kizim var asla cinsiyet ayirimi yapmiyorum yapmadimda ama icimde bi yerlerde hep ikinci cocugumun erkek olmasini isterdim cunki 1 kizim vardi 1 de oglum olsun isterdim cok şukur rabbim nasip etti oğlum olucak hayirlisiyla 19 haftadayiz şu an ama 14 haftada doktor erkek olducagini soylemişdi ilk cocugum erkek olsaydi ikincini cocugumun kiz olmasini isterdim Allah 3 cu kez annelik nasip ederse mutlaka kiz isterdim 2 kiz 1 erkek 😍🤲